Cennik

Ceny usług zależną od formy działalności klienta, liczby zatrudnianych pracowników oraz liczby dokumentów księgowych do rozliczenia/opracowania i ustalane są indywidualnie.

Przykładowe ceny dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą:

  • do 10 dokumentów – 80 zł netto
    (+ VAT)
  • do 20 dokumentów – 100 zł netto
    (+ VAT)
  • do 30 dokumentów – 120 zł netto
    (+ VAT)
  • do 50 dokumentów – 150 zł netto
    (+ VAT)
  • do 100 dokumentów – 220 zł netto
    (+ VAT)
  • do 150 dokumentów – 270 zł netto
    (+ VAT)
  • do 200 dokumentów – 320 zł netto
    (+ VAT)

Usługi zawarte w cenie:

  • księgowanie dokumentów, sporządzanie rejestrów VAT, sporządzanie deklaracji podatkowych
  • sporządzanie deklaracji rocznych dla właścicieli firmy,
  • odbiór dokumentów od klienta,
  • obsługa kadrowo-płacowa i ZUS dla właścicieli firmy i dwóch pracowników (każdy dodatkowy pracownik – 15 zł dodatkowej opłaty),
  • reprezentowanie klienta przed US i ZUS w czasie kontroli,
  • sporządzanie sprawozdań GUS oraz ewentualnych dokumentów do banku.

Przykładowe ceny dla spółek

  • do 20 dokumentów – 300 zł netto
    (+ VAT)
  • do 50 dokumentów – 500 zł netto
    (+ VAT)
  • do 100 dokumentów – 1000 zł netto (+ VAT)
  • do 150 dokumentów – 1400 zł netto (+ VAT)
  • do 200 dokumentów – 1800 zł netto (+ VAT)
  • przy większej ilości dokumentów księgowych cenę ustalamy indywidualnie

Usługi zawarte w cenie:

  • sporządzanie sprawozdań finansowych,
  • bieżące księgowania,
  • sporządzanie deklaracji CIT, VAT, PIT,
  • odbiór dokumentów od klienta,
  • ustalenie planu kont i sporządzenie polityki rachunkowości,
  • opracowanie raportów kasowych do 30 pozycji (za każde kolejne 30 pozycji – 30 zł),
  • sporządzanie sprawozdań GUS oraz ewentualnych dokumentów do banku,
  • reprezentowanie klienta przed US i ZUS w czasie kontroli.

Nasze biuro rachunkowe świadczy kompleksowe usługi księgowe ­– profesjonalnie, rzetelnie. Czas jest dla ciebie towarem deficytowym – zadzwoń tel. 601-409-529, e-mail: wkotowska@o2.pl.