Ceny usług zależną od formy działalności klienta, liczby zatrudnianych pracowników oraz liczby dokumentów księgowych do rozliczenia/opracowania i ustalane są indywidualnie.
Przykładowe ceny dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą:
- do 10 dokumentów – 80 zł netto
(+ VAT) - do 20 dokumentów – 100 zł netto
(+ VAT) - do 30 dokumentów – 120 zł netto
(+ VAT) - do 50 dokumentów – 150 zł netto
(+ VAT) - do 100 dokumentów – 220 zł netto
(+ VAT) - do 150 dokumentów – 270 zł netto
(+ VAT) - do 200 dokumentów – 320 zł netto
(+ VAT)
Usługi zawarte w cenie:
- księgowanie dokumentów, sporządzanie rejestrów VAT, sporządzanie deklaracji podatkowych
- sporządzanie deklaracji rocznych dla właścicieli firmy,
- odbiór dokumentów od klienta,
- obsługa kadrowo-płacowa i ZUS dla właścicieli firmy i dwóch pracowników (każdy dodatkowy pracownik – 15 zł dodatkowej opłaty),
- reprezentowanie klienta przed US i ZUS w czasie kontroli,
- sporządzanie sprawozdań GUS oraz ewentualnych dokumentów do banku.
Przykładowe ceny dla spółek
- do 20 dokumentów – 300 zł netto
(+ VAT) - do 50 dokumentów – 500 zł netto
(+ VAT) - do 100 dokumentów – 1000 zł netto (+ VAT)
- do 150 dokumentów – 1400 zł netto (+ VAT)
- do 200 dokumentów – 1800 zł netto (+ VAT)
- przy większej ilości dokumentów księgowych cenę ustalamy indywidualnie
Usługi zawarte w cenie:
- sporządzanie sprawozdań finansowych,
- bieżące księgowania,
- sporządzanie deklaracji CIT, VAT, PIT,
- odbiór dokumentów od klienta,
- ustalenie planu kont i sporządzenie polityki rachunkowości,
- opracowanie raportów kasowych do 30 pozycji (za każde kolejne 30 pozycji – 30 zł),
- sporządzanie sprawozdań GUS oraz ewentualnych dokumentów do banku,
- reprezentowanie klienta przed US i ZUS w czasie kontroli.
Nasze biuro rachunkowe świadczy kompleksowe usługi księgowe – profesjonalnie, rzetelnie. Czas jest dla ciebie towarem deficytowym – zadzwoń tel. 601-409-529, e-mail: wkotowska@o2.pl.